Internal-Control-Advisory-1024x317

Principalele noastre sarcini in gestionarea proiectelor
  • 1Planificarea, coordonarea, controlul si asigurarea bunei derulari a proiectelor dvs.;
  • 2Coordonarea, comunicarea, organizarea, castigarea de timp si asigurarea adecvata a mijloacelor la obiective;
  • 3Conceperea sau stabilirea contractului: misiune si obiective; strategie; fezabilitate tehnica si economica; puncte de reper; echipa potentiala a proiectului.
  • 4Decupaj in sub-proiecte (subdiviziune);
  • 5Plan de calitate : document care include procedurile operationale, resursele si activitatile legate de calitate, prin raportare la un produs, serviciu, contract sau proiect;
  • 6Lista sarcinilor, programul : identificarea diferitelor activitati si definirea modului in care ele vor fi repartizare in timp.

Obiectivul nostru principal este sprijinirea dezvoltarii competentelor manageriale si antreprenoriale ale clientilor nostri, pentru a-i ajuta sa isi largeasca sfera competentelor si sa exercite functii de management si leadership in cadrul unor proiecte complexe, intr-un mediu international si multicultural.