8 July 2014,
 0

Una dintre cele mai bune tehnici de marketing este marturia. Materialele de promovare ce au marturiile clientilor atrag aproximativ cu 40% mai multi clienti. Marturia (testimonialul) sporeste increderea viitorilor clienti.

Tipuri de marturii

Clientii – ei sunt cei care pot oferi cele mai multe marturii, ideal ar fi sa fie numele complet si zona de apartenenta.

Celebritatile – au un impact mult mai mare asupra potentialilor clienti, de obicei acestia sunt platiti pentru a da marturie de calitate sau pret.

Expertii – sunt persoanele specializate in domeniul in care este creata campania, percep taxa de reclama.

Sefii de organizatii – marturia unui director sau au unui presedinte in materialele de promovare este una extrem de importanta mai ales in faza de lansare.

 

Cum trebuie sa fie marturiile?

Simple, cu putine generalitati, de exemplu: Vanzarile mele au crescut cu 60% anul trecut datorita serviciului dumneavoastra de consultana in vanzari. Mi-a facut mare placere sa apelez la serviciul dumneavoastra.   (Director Catalin Droia,  Combi Market S.R.L, Bucuresti)

Colectarea marturiilor. Cand colectati marturii incercati sa luati marturii convingatoare, marturiile prea scurte si fara un detaliu al produsului nu starnesc interesul si nu ofera incredere, determinati si cereti clientilor uimiti si permanenti marturii sincere.

Nu utilizati marturii anonime: marturiile anonime nu ofera credibilitate si pot da impresia potentialului client ca sunt false.

Pastrati marturia reala expusa de clientul multumit.

 

Cum colectati marturiile favorabile?

Nu va asteptati ca toate marturiile sa va vina pe tava. Incercati sa uimiti clientul prin serviciul dumneavoastra, oferindu-i mai mult decat se asteapta.

Observati clientii permanenti, incercati sa interactionati cu ei, astfel puteti colecta o marturie mult mai usor.

 

-->