21 August 2014,
 0

Publicitatea prin intermediul e-mailurilor, atunci cand este facuta corect si cu seriozitate maxima, poate fi valorificata atat de bine incat compania pe care o detineti sa prospere. Puteti indeplini acest lucru creand si actualizand lista de adrese e-mail, respectiv trimitand mesaje regulat catre baza de date pe care ati creat-o. Prin acest lucru ii tineti la curent pe clientii actuali sau pe persoanele care se regasesc in newsletter cu privire la noile produse, noile oferte, noile promotii si informatiile necesare lor.

Mentineti o crestere a listei de adrese e-mail

Creati o lista de e-mailuri folosind o baza de date sau o foaie de calcul pentru a face compania mai vizibila prin intermediul publicitatii via e-mail. Furnizati formulare de tip ‘opt-in‘ pe website-ul dvs., colectati adresele de e-mail si includeti o legatura ‘forward-to-a-friend‘ (redirectionare catre un prieten) in newsletter pentru a strange cat mai multe nume.

Daca principala activitate a companiei este vanzarea de produse, faceti in asa fel incat sa ii obligati pe clienti sa completeze casuta ‘E-mail’ de pe formularul pentru garantie. Adunati adresele clientilor la un loc si folositi-va de numele si prenumele acestora pentru a sti cine sunt si pentru a sti cum sa va formulati atunci cand le trimiteti un mesaj. Totodata, includeti orice informatie relevanta, precum produsul cumparat recent.

In cazul in care clientul dvs. a mai facut cumparaturi de la dvs. in trecut, puteti foarte bine sa trimiteti mesaje relevante pentru produsul/produsele cumparate pentru a atrage atentia acestuia. Asigurati-va ca fiecare persoana de pe lista a optat pentru a primi e-mailuri din partea companiei pe care o reprezentati (astfel veti scapa de reclamatii, in cazul in care vor exista). Nu uitati sa oferiti optiunea de ‘dezabonare‘.

Continut

Mentineti continutul mesajelor relevante pentru clienti. Campania de publicitate pe care o derulati poate evolua foarte bine in cazul in care includeti un buton de tipul ‘call-to-action‘, buton ce ajuta cititorul sa afle ce are de facut dupa citirea mesajului. Puteti oferi reduceri si anunta faptul ca noi promotii vor fi disponibile, dar va puteti folosi de acest tip de publicitate si pentru a scoate in evidenta un anumit produs in vederea promovarii. Cu un singur click, adresa respectiva il ajuta pe client sa ajunga pe o pagina specifica in vederea cumpararii unui produs sau pentru a beneficia de un serviciu.

Prin intermediul publicitatii prin e-mailĀ  puteti ajuta clientii sa afle mai multe informatii despre un anumit obiect, ceea ce este foarte bine pentru afacerea pe care o conduceti.

Aspect

Atunci cat incepeti o campanie de e-mail marketing trebuie sa luati in considerare aspectul newsletter-ului deoarece trebuie sa fie relevant si foarte atragator. Includeti imagini, insa, nu insistati in cazul in care persoana abonata le blocheaza. Relatati o descriere (alt-text) a imaginii pentru a avea o alternativa in cazul in care aceasta nu se incarca corect. Folositi butoane de tip ‘call-to-action’ la legaturile pe care doriti sa le scoateti in evidenta (pentru o anumita pagina, un anumit produs sau o anumita informatie) astfel incat mesajele trimise sa nu arate deranjant din pricina textului. Utilizati formatari precum ‘bold’ si/sau ‘italic’ astfel incat sa ofere abonatilor un contrast mai placut, sa iasa foarte repede in evidenta si sa nu ii oboseasca pe cititori. Aspectul unui e-mail trebuie sa fie aranjat si placut atat pe mobil, cat si de pe alte dispozitive (pc, laptop, tableta, netbook s.a.m.d.).

Trimiterea mesajelor

Trimiteti mesaje regulat. Stabiliti o zi pe saptamana sau pe luna cand sa trimiteti mesajul/mesajele astfel incat abonatii sau clientii sa stie cand sa se astepte la noi e-mailuri din partea dvs., sa verifice si sa se bucure de informatiile primite. Faceti in asa fel incat titlul mesajului sa fie cat mai scurt, cat mai informativ si cat mai intrigant, in asa fel incat clientul sa vrea sa il deschida. Fiti onesti si sinceri. Furnizati informatii cat mai interesante, iar clientii vor dori sa deschida mesajele.

-->