2 July 2014,
 0

Cu totii avem placerea de a sta mai mult intr-un magazin de lux si mai putin intr-un magazin de moda veche cu mobilier vechi, produsele ingramadite si stramt. Cu totii am cedat si am pastrat in minte efectele pe care le au anumite materiale bine realizate fata de unele primite in mers pe strada.

Suntem bombardati in fiecare minut cu zeci de reclame, am devenit chiar imuni in fata acestora, dandu-le sens acelora care intr-adevar ne intereseaza.

Felul in care iesi in fata, in care iti primesti clientii, precum si locul in care ei intra conteaza mai mult decat un produs in sine.

In cele ce urmeaza vom evidentia principalele aspecte ce il vor uimi pe client, recomandand si prietenilor serviciul sau produsul magazinului dumneavoastra.

Materialele de promovare: Fluturasi

– calitatea superioara a culorilor si a materialului

– scrierea corecta, orice greseala gramaticala sau de ortografie va anula impresia mesajului sau a design-ului.

– contactele multiple: este o metoda foarte buna de a crea impresia ca magazinul dumneavoastra este cautat

 

Fluturasii sunt primele materiale ce le puteti avea pe lista de promovare, impresia pe care o vor lasa acestea il vor atrage pe potentialul client sau il vor determina sa arunce acel fluturas. De aceea calitatea mesajului, a design-ului si a materialului din care e facuta brosura trebuie sa lase o impresie buna.

 

Felul in care raspundeti la telefon

Felul in care raspundeti la telefon, ulterior discutia pe care o veti purta vor determina potentialul client sa faca o alegere pozitiva sau negativa in legatura cu produsul sau serviciul oferit de dumneavoastra.

O voce placuta, intrebarile adresate coerent si corect si totodata entuziasmul il vor lasa pe interlocutor fara cuvinte, determinandu-l sa accepte oferta dumneavoastra. (cei mai multi se simt datori fata de felul si modul in care le acordati atentie)

 

Sediul firmei

Un alt aspect al calitatii brandului este sediul. Locatia conteaza uneori mai putin, daca partea exterioara a logo-ului firmei este iluminata bine, daca logo-ul are un design atragator si nu in ultimul rand conteaza mediul pe care il avem in interiorului sediului, aici ar fi chiar mai multe de specificat: un mobilier atragator, scaune in cazul unui birou de servicii (nimanui nu i-ar place sa stea in picioare), pereti albi sau de o culoare specifica firmei dar care sa nu deranjeze ochii, produsele asezate intr-un mod in care sa atraga privirea potentialilor clienti.

Un alt aspect tine de comportamentul angajatilor, vorbitul prea tare al acestora poate sa-i deranjeze pe cei care sunt in magazin.

 

Tinuta angajatilor

Un aspect foarte important pentru imaginea firmei il reprezinta tinuta angajatilor. O firma cu angajatii bine imbracati va lasa o imagine de calitate in mintea clientului sau a vizitatorului. Imbracamintea ar trebui sa fie: barbati – costum si cravata, femei: tinuta la alegere dar care sa inspire rigoare si seriozitate. Pentru acest lucru este necesar un buget care sa-i permita angajatului sa-si cumpere astfel de tinute, o alta optiune ar fi sa primeasca din partea firmei.

Toate acestea contribuie la imaginea si la calitatea brandului nostru. Iar acum spre sfarsit va invit sa va imginati cum v-ar placea sa fiti primiti intr-un magazin sau intr-un birou. Cum ati dori sa va vorbeasca angajatii, cum ati dori sa fie aranjate produsele?

Punandu-va aceste intrebari veti descoperi mai multe idei pe care le puteti aplica in crearea brandului dumneavoastra.

-->