Managementul financiar al proiectelor
Va oferim :
- 1Rapoarte financiare cerute de donatorii de fonduri.
- 2Recomandari catre directia de servicii administrative si catre responsabilii de proiect cu privire la decalajele constatate;
- 3Recomandari in scopul ameliorarii muncii echipei administrative si a gestiunii financiare a proiectelor;
- 4Asigurarea respectarii programului de rapoarte financiare si narative;
- 5Gestiunea fondurilor din proiecte si monitorizarea avansurilor consimtite intre donatorii de fonduri si responsabilii de proiecte;
- 6Actualizarea dosarelor proiectelor;
- 7Pregatirea si participarea la verificarea financiara (audit) a proiectelor, precum si verificarea anuala;
- 8Gestiunea reinnoirii politelor de asigurare;
- 9Difuzarea de informatii pertinente referitoare la norme, proceduri, reglementari si legi sau alte conditii generale impuse de donatorii de fonduri, autoritatile nationale;
- 10Legatura intre client si donatorii de fonduri cu privire la gestiunea financiara a proiectelor;
- 11Controlul chetuielilor cu privire la proiecte;
- 12Verificarea rapoartelor contabile ale proiectelor si intocmirea de recomandari;
- 13Verificarea rapoartelor de cheltuieli cu personalul si verificarea aplicarii normelor in privinta deplasarilor (pe zi, cazare);
- 14Asigurarea gestiunii financiare a proiectelor, astfel incat, aceasta sa fie conforma cu acordurile de contributii semnate cu donatorii de fonduri.
Prin serviciile noastre, riscurile dvs. de depasire a bugetului sunt reduse si eventuale costuri suplimentare pot fi identificate in timp util, permitand o interventie coerenta si bine gandita.