Project-Controls-services

Managementul financiar al proiectelor
Va oferim :
  • 1Rapoarte financiare cerute de donatorii de fonduri.
  • 2Recomandari catre directia de servicii administrative si catre responsabilii de proiect cu privire la decalajele constatate;
  • 3Recomandari¬† in scopul ameliorarii muncii echipei administrative si a gestiunii financiare a proiectelor;
  • 4Asigurarea respectarii programului de rapoarte financiare si narative;
  • 5Gestiunea fondurilor din proiecte si monitorizarea avansurilor consimtite intre donatorii de fonduri si responsabilii de proiecte;
  • 6Actualizarea dosarelor proiectelor;
  • 7Pregatirea si participarea la verificarea financiara (audit) a proiectelor, precum si verificarea anuala;
  • 8Gestiunea reinnoirii politelor de asigurare;
  • 9Difuzarea de informatii pertinente referitoare la norme, proceduri, reglementari si legi sau alte conditii generale impuse de donatorii de fonduri, autoritatile nationale;
  • 10Legatura intre client si donatorii de fonduri cu privire la gestiunea financiara a proiectelor;
  • 11Controlul chetuielilor cu privire la proiecte;
  • 12Verificarea rapoartelor contabile ale proiectelor si intocmirea de recomandari;
  • 13Verificarea rapoartelor de cheltuieli cu personalul si verificarea aplicarii normelor in privinta deplasarilor (pe zi, cazare);
  • 14Asigurarea gestiunii financiare a proiectelor, astfel incat, aceasta sa fie conforma cu acordurile de contributii semnate cu donatorii de fonduri.

Prin serviciile noastre, riscurile dvs. de depasire a bugetului sunt reduse si eventuale costuri suplimentare pot fi identificate in timp util, permitand o interventie coerenta si bine gandita.