Inventariere

Auditul stocurilor intern – servicii de inventariere

Sehrmes Romania are specialistii competenti pentru servicii complete de inventariere si audit extern al stocurilor, la nivel national, pe toate domeniile de activitate, conform tuturor normativelor legale in vigoare.Experienta indelungata ne-a dovedit faptul ca un audit competent al stocurilor contribuie la imbunatatirea profitabilitatii oricarui business, de la o simpla cafenea, la un lant national de retail.

Punem la dispozitia clientilor echipe experimentate in inventariere si audit de gestiune, atat pentru a analiza impreuna cu clientul eficienta procedurilor sale interne si a audita cu maxima acuratete inregistrarile de inventar pe care personalul clientului le face periodic conform regulilor interne si normativelor in vigoare cat si pentru a prezenta clientului consecintele strategice pe care situatia stocurilor companiei le releva.

Corectitudinea, volumul, viteza de rotatie si alte atribute ale stocurilor unor companii ne ajuta sa diagnosticam trendul afacerii dumneavoastra si sa venim cu solutiile cele mai eficiente.

Aceasta deoarece un audit profesional al stocurilor nu se refera strict la “numararea” marfurilor din listele de inventar, ci prin Sehrmes Romania va oferim instrumente complete de analiza ce va ajuta sa gestionati mai bine relatia cu furnizorii, sa cresteti satisfactia clientilor companiei si sa va imbunatatiti profitabilitatea.

Avantajele sustenabile oferite de Sehrmes

Sehrmes Romania poseda o experienta redutabila in intreaga paleta de servicii de consultanta financiar-fiscala si management financiar-contabil.
Pentru ca ne adresam companiilor si managementului cu viziune orientata pe sustenabilitate si dezvoltare, avantajele pe care le oferim se concretizeaza inca de la inceput:

  • 1Utilizam tehnologie de varf si proceduri acreditate international conectand in timp real compania dumneavoastra cu ultimele evolutii in materie de eficienta in gestiune, de pe piata;
  • 2 Garantam un audit profesionist si rapoarte competente, perfect utilizabile in deciziile de business ale clientului;                                                                                                       
  •                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   3                                                                      Va reducem costurile in mod direct prin:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
  • cheltuieli reduse de organizare versus costurile de alocare si deplasare a personalului propriu al clientului pentru inventariere de la o locatie la alta (mai ales pentru clientii cu filiale si sedii multiple in teritoriu);
  • imixtiune minimala in activitatea operationala a companiei – fara timpi morti, fara personal blocat, fara bani irositi;
  • rapoarte concludente obtinute cu ajutorul unor programe ce ar reprezenta investitii costisitoare pentru a fi platite si accesate individual de catre client;
  • un cost corect si eficient asociat unui serviciu ireprosabil.
  • 4 Nu in ultimul rand, va influentam pozitiv productivitatea si profitabilitatea.

Urmarim sa generam modele de parteneriat prin respectul fata de afacerea clientului si o abordare profesionala, dar si prietenoasa, a nevoilor acestuia.

Alaturati-va comunitatii de clienti Sehrmes, parteneri in business si prieteni ce impartasesc viziuni comune.
Mai multe detalii despre serviciile noastre si despre cum colabora gasiti pe Sehrmes.com.
Contactati-ne chiar acum si vom fi bucurosi sa va dam mai multe detalii despre transformarile inovatoare pe care Sehrmes Romania le poate aduce afacerii dumneavoastra.