Client misterios

    •                                                                                                                                                                                                                                                                                       1
      Sehrmes : serviciul de « cumparator misterios »

Primul mass-media in contact direct cu clientii, personalul dvs. are puterea de a transforma investitiile dvs. într-o veritabila poveste de succes sau intr-un faliment de neinteles. Intr-o era a “tehnologiei,” prezenta unei persoane salariata se justifica doar prin valoarea adaugata de aceasta. Succesul tuturor investitiilor dumneavoastra se bazeaza pe personalul dvs. Sunteti convins de aceasta, dar cum faceti sa gestionati aceasta valoare adaugata? Ati calculat-o? Cum o evaluati ?

    •                                                                                                                                                                                                                                                                                      2
      Valoarea adaugata

       

Mystery Shopping presupune evaluarea obiectiva, de catre un „client sub acoperire”, a serviciilor oferite de catre companie (amabilitatea, corectitudinea si cunostintele angajatilor, evaluarea produselor, timpul de asteptare, ambianta, etc.) pentru a identifica elementele ce influenteaza loialitatea clientului in procesul de cumparare. Obiectivul fundamental care trebuie sa fie monitorizat in permanenta este cresterea vanzarilor datorita loialitatii clientilor.

    • 3
      De ce Sehrmes?

Sehrmes in parteneriat cu HollowMen urmareste sa dezvolte o metoda riguroasa, bazata pe standarde de calitate, pentru a asigura o calitate ridicata desfasurarii sondajului Clientului Misterios.

Sehrmes in colaborare cu Hollow Men, lanseaza “Green Mistery Shopping” dedicat intreprinzatorilor din Romania.

Oferim un instrument de evaluare a experientei de client, cu ajutorul mai multor “cumparatori profesionisti sub acoperire”, pentru a identifica elementele ce influenteaza loialitatea clientului in procesul de cumparare.

Scopul solutiilor noastre este:
  • 1monitorizarea calitatii servirii
  • 2gestionarea reclamatiilor
  • 3respectarea standardelor de servire impuse de politica interna
  • 4cunoasterea portofoliului de servicii si produse de catre angajati
  • 5implementarea promotiilor sau altor actiuni de acest tip
  • 6identificarea anumitor elemente critice din procesul de achizitie de bunuri sau servicii.

Un proiect de mystery shopping ajuta la identificarea exacta a elementelor care stau la baza perceptiei clientului si, implicit, la baza comportamentului angajatilor. Pe baza informatiilor obtinute in urma implementarii unui proiect de mystery shopping pot fi construite mai departe programe de corectare a comportamentelor necorespunzatoare, pentru a le imbunatati.