Secretarial-services

Asistenta tehnica

Noi oferim clientilor nostri servicii de consultanta acoperind toate fazele proiectului, de la stadiul identificarii si al fezabilitatii, inclusiv planul de executie si de inginerie, cererea de propuneri sau invitatia la exprimarea interesului, pana la stadiul final si receptia lucrarii.

Oferta de servicii include si studii de identificare, fezabilitate, executie, evaluarea proiectului si urmarirea implementarii lui, pentru programe cum ar fi: proiecte de dezvoltare regionala, sesiuni de instruire, organizari de conferinte si oferta de bunuri si servicii.

Responsabilitati si activitati:
  • 1
    Administrative:
    • Producerea unui raport periodic cu privire la fiecare proiect;
    • Dezvoltarea unei baze de date cu parteneri potentiali si institutii finantatoare;
    • Dezvoltarea unei fise de proiect pentru fiecare licitatie la care se participa;
    • Organizarea arhivei de proiecte;
    • Dezvoltarea reputatiei clientiilor in randul partenerilor, clientilor si in cadrul agentiei.

     

    • 2
      Oportunitati de afaceri:
      • Identificarea de noi oportunitati de proeicte (de comunicare sau altele) finantate de catre donatori nationali si internationali: UE, Guvernul Romaniei, Banca Mondiala, JAIKA, DFID, CIDA etc.;
      • Monitorizarea regulata a surselor de informatii cu privire la oportunitatile din Romania;
      • Explorarea oportunitatilor de afaceri din Europa Centrala si de Est;
      • Extinderea portofoliului de proiecte in domeniul educatiei, serviciilor sociale, monitorizarii si evaluarii, dezvoltarii rurale si regionale.

       

      • 3
        Exprimari de interes:
        • Formarea consortiilor pentru oportunitatile de proiecte identificate, cu scopul de a intra pe lista scurta si de a avea sansele cele mai mari, de a castiga si implementa proiectele;
        • Participarea in negocierea intelegerilor pre-licitatie cu partenerii.

         

        • 4
          Coordonarea de propuneri:
          • Coordonarea pregatirii propunerii pentru proiectele ajunse pe lista scurta impreuna cu Coordonatorul de Proiecte UE;
          • Identificarea expertilor potriviti in timpul scrierii propunerii, impreuna cu Coordonatorul de proiecte UE.

           

          • 5
            Implementarea proiectelor:
            • Incheierea contractelor cu experti si mentinerea legaturii cu acestia in timpul implementarii proiectelor;
            • Oferirea de sprijin de management si back-stopping pentru proiectele castigate.